Naar boven
  • Gratis ruilen & retourneren
  • 14 dagen bedenktijd
  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • Achteraf betalen

Klachten

Ik heb een klacht of een vraag, wat moet ik doen?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze contactgegevens:
  • Telefoonnummer: +31 (0) 495 851185 (maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur)
  • E-mailadres: support@vandalen.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Van Dalen bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wat moet ik doen als ik verkeerde of beschadigde artikelen heb ontvangen?
Indien je bestelling verkeerde artikelen bevat of beschadigd door jou ontvangen zijn, verzoeken wij je dit uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst aan ons te melden via support@vandalen.nl. Daarna kun je de schoenen retourneren in de winkel of via de post. Wij zullen je klacht beoordelen en snel met een passende oplossing komen.