Heb je een vraag over je bestelling of wil je weten of jouw maat nog beschikbaar is in de gewenste schoen? Lees de veelgestelde vragen die we hieronder voor je op een rijtje hebben gezet. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe kan ik zien of de schoen in mijn maat nog op voorraad is?
Als de gewenste schoenmaat helaas is uitverkocht krijgt de maat een licht grijze kleur. Zolang de maat een licht grijze kleur heeft kun je de maat niet selecteren en ook niet bestellen.
Je kan via maat uitverkocht? (boven de maten op de productpagina) je wel inschrijven voor het product, zo krijg je een herinneringsmailtje als jouw gewenste maat weer op voorraad is.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Na het plaatsen van de order en het afronden van de betaling, ontvang je een orderbevestiging in je e-mail. In deze orderbevestiging bevestigen wij de succesvolle bestelprocedure en de status van de order. Let op: deze orderbevestiging is tevens je betalingsbewijs! Bewaar hem dus goed op je computer en/of print hem uit. Daarnaast kan het voorkomen dat de orderbevestiging terecht komt bij ongewenste e-mails / junk e-mail. Vergeet dus zeker niet even hier een kijkje te nemen.
Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
Ja, dit is mogelijk al doen wij hier alles aan om dit te voorkomen.
Kan het voorkomen dat mijn order geannuleerd wordt ondanks dat de website aangeeft dat er wel nog voorraad is van dit artikel?
Ja, dat is mogelijk. Wij onderwerpen alle artikelen altijd eerst aan een kwaliteitscontrole voordat de artikelen verstuurd worden. Het kan hierdoor zijn dat een schoen besteld is maar dat deze schoen niet meer aan de kwaliteitseisen voldoet. Dit kan komen door beschadigingen, verkleuringen van het leer of suède door invloed van licht of gebruikssporen.
Zodra dat het bekend is dat de bestelde schoen niet meer aan de kwaliteitseisen voldoet wordt je door ons direct op de hoogte gebracht. Het geld wordt dan ook zo snel mogelijk teruggestort (of de order wordt afgemeld bij AfterPay).
Heb ik garantie op mijn webshop bestelling?
De algemene garantie is alleen geldig met bon en/of betalingsbewijs. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd. Is reparatie echt niet mogelijk, dan ontvang je van ons een nieuw paar. Indien er geen nieuw paar voorradig is, storten wij het aankoopbedrag retour op je rekening.
Kan Van Dalen mijn klantgegevens onthouden?
Ja, als je eenmalig geregistreerd bent via vandalen.nl worden deze gegevens onthouden. Op deze manier kun je altijd gemakkelijk winkelen en met één druk op de knop je klantgegevens ophalen. Al jouw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden niet aan derden verstrekt.
Hoe wissel ik mijn kortingscode of cadeaubon in?
Een Van Dalen kortingscode kan alleen online ingewisseld worden bij een bestelling. Wanneer je in de winkelwagen omgeving je bestelling wilt afronden, kun je online je kortingscode invullen in het vakje ‘Kortingscode’ en vervolgens op ‘inwisselen’ klikken voordat je de bestelling verder gaat afronden.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd adres heb opgegeven?
Wanneer je het adres verkeerd heb ingevuld, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice via support@vandalen.nl